הצעת נישואין אינטימית

הצעת נישואין אינטימית

שלב הצעת נישואין מגיע לאחר מיצוי של שנות זוגיות לא מעטות, או רצון מיסוד לאחר קופה קצרה יחסית. ישנם שיבחרו לקיים טקס בליווי בני משפחה וחברים, או באופן מצומצם ואינטימי. הצעת נישואין אינטימית יכולה להתבצע שבני הזוג לבד, או שילוב של אדם אחד ויותר המהווים שותפי סוד. דוגמאות  ניתן למצוא בשכירת יאכטה מפוארת, טיסה רומנטית בשמי הארץ ובביצוע הפקה מקורית על חוף הים, בכותל, בלופט, בצימר ובמקומות נוספים.

הצעת-נישואין-על-חוף-הים

לתת ביטוי לרומנטיקה

שמירה על דיסקרטיות מוחלטת תהיה זו שתבטיח הצלחה בעת ביצוע. לכן, הבחירה באנשים תהיה על סמך היכרות אישית בלבד, וביטחון שלא ידליפו שום פרט מההכנה. איש סוד טוב הוא חבר קרוב, אח או הורה. חברות של האישה פחות מתאימות לשמש כאיש סוד, וזאת בשל קרבתם אליה.

הצעת נישואין מעניקה לרומנטיקה ביטוי מלא, באמצעות שלל אטרקציות והפקות מגוונות. צימר מאפשר לכולם לבחור בפעילויות בתוכו או מחוצה לו, שכולן מתבצעות כזוג. כמובן שניתן לשלב גורמים נוספים, שיהפכו את השהיה במקום למסיבת אירוסין, אך לשם כך ישנו צורך לברר מראש אם המקום מאפשר. שלב זה בחייהם של זוגות אינו נועד רק לציבור חילוני, ובהחלט מתרחשת הפקת הצעת נישואין דתית.

אינטימיות על חוף הים

להציע נישואין באמצעות הפקה הופך את האירוע למיוחד יותר. אמנם מדובר ברגע אחד משמעותי, אך כזה שיהיה רלוונטי לאורך החיים. חוף הים מספק אווירה מחשמלת, מיוחדת ובעיקר רומנטית ביחוד בשעות שלאחר השקיעה. תאורה מינימלית, נוף מרהיב, ומקום ייעודי לקיום הפקה מקורית.

%d7%94%d7%a6%d7%a2%d7%aa-%d7%a0%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%99%d7%90%d7%9b%d7%98%d7%94

הצעת נישואין על החוף תוכלו להזמין עבור שניכם, אך גם להוסיף קרובי משפחה וחברים שיהיו שותפי סוד. אז מה כוללת ההפקה? כתובת אש התנשאי לי, שטיח אדום מעוצב עם עלי כותרת, נרות עם עששיות מעוצבות, שישה מזרקות זיקוקים לרגע השיא, כיבוד קל, ערכת הגברה. מומלץ לתעד את האירוע בכדי להימנע מבעיות מיותרות. פנו אלינו עוד היום ושריינו את התאריך לשינוי סטטוס זוגי.

                                                               להזמנות: 072-3385178

 

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן