הצעת נישואין במסוק

הפקת הצעת נישואין יכולה להיות מושקעת ובלתי מתפשרת. בהזמנת הפקה זו להוסיף כתובת אש וכן מספר אלמנטים נוספים, אשר ימתינו לזוג בעת הנחיתה במתחם. כאן לזוגות מתחייבת בפני הזוגות לשמירה על איכות גבוהה, של כל פרט תפעולי באירוע המורכב.

היכן ניתן לקיים את הרגע המרגש?

המקום ממנו תצא ההמראה לשטח יהיה לרוב המנחת באשקלון, אליו יגיעו הזוגות באופן עצמאי. עם זאת לא תהיה הגבלה על המראה ונחיתה במקומות נוספים, וזאת בהתאם למיקום ממנו מגיעים הזוגות. הצעת נישואין במסוק תוכל להתבצע לקראת הנחיתה, או לאחריה בהפקה או שלט ענק שהוכן מראש. מפעיל מקצועי ימתין במקום שנקבע עם המזמין, ויחד עמו יתבצע הרגע המרגש. לאחר שהיא תשיב בחיוב יעלו 6 מזרקות זיקוקים לגובה 2.5 מטרים, ויספקו עוד פיסת חוויה לרבות שעוד יגיעו.

שעות מומלצות לטיסה במסוק

טיסה במסוק שונה במהותה מזו המתקיימת במטוס פרטי. למסוק יש פחות הגבלות מבחינת שעות ולמעשה כמעט בכל שעה ניתן לבצע המראה. נתון זה מאפשר גמישות ועל כן מועדף רבות על ידי מציעי הנישואין באשר הם. לתיאום שעה והפקה נלוות שתמתין בסיום, ניתן להתקשר אלינו ואחד מהנציגים ישמח לספק תשובות ורעיונות.

ליווי אישי לרגע ההצעה ואחריה

הפקת הצעת נישואין תכלול לא מעט פרטים, ולכן ישנו צורך בגורם מקצועי שידע לתפעל את הכל. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך החל מהשיחה הראשונה, ועד לסיום ההצעה.

לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 072-3385178

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן