מתנות לגבר בשילוב הפקה עם כתובת אש

מתנות לגבר בשילוב הפקה עם כתובת אש

נשים משקיעות בדברים החשובים להן, וביניהם בניית עתיד זוגי. המחשבה להמתין לטבעת שתתחיל הליך מיסוד קשר זוגי, עלולה להיות מייגעת ולעתים רצוי לקחת את העניינים לידיים. הצעת נישואין לגבר היא דבר עבור חלק מהאנשים, אך היא מאוד הגיונית נוכח העובדה כי אישה היא זו שקובעת את הכללים.

מתנות לגבר אותן ניתן להעניק במסגרת ההצעה לבנות עתיד משותף, עשויה להיות משולבת עם הפקת כתובת אש להצעת נישואין. ההפקה תכלול מספר אלמנטים מקוריים כמו שלט אש, שטיח אדום עם עלי כותרת, פרחים ונרות, שולחן עם כיבוד, ערכת הגברה וזיקוקים. הביצוע יתרחש על חוף הים, באחד מהחופים בבחירה אישית.

שילוב הפקה עם אטרקציה

בכאן לזוגות נציע לכם מגוון סוגים של אטרקציות, מהיבשה, האוויר והים. הפלגה על יאכטה  תבטיח לשניכם שעה או שעתיים מרגיעות עם מוזיקה טובה, כיבוד קל ואווירה מיוחדת כפי שרק לים יש להציע.

צלילת היכרות תכיר לכם את החיים שמתחת למים, ותאפשר לקיים מחווה רומנטית באמצעות חולצה דוחה מים, שלט ענק או פתק קטן.

הצעת נישואין מרגשת יכולה להיות גם לאחר ביצוע האטרקציה, על חוף הים, בבית פרטי, ובמקום שנשכר מראש כמו מסעדה או חצר פרטית.

הרפתקה רומנטית מהאוויר

מתנה מושלמת לגבר יכולה להתרחש מהאוויר. טיסה רומנטית בשמי הארץ מאפשרת חוויה שתכלול שהייה של 30 דקות באוויר, מעל נופים מרהיבים במסלול שתוכנן בקפידה. אם תרצי להשקיע עבורו מעט יותר, תועלי לבחור טיסה במסוק. בסיום הטיסה תוכלי להפתיע אותו עוד יותר, בהפקה שתכלול כתובת "התנשא לי?" עם מתנה יוקרתית אותה תבחרי בעצמך.

להתייעצות והזמנת הפקה בשילוב אטרקציה: 072-3385178

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן