ציוד להצעת נישואין

הפקת הצעת נישואין כוללת בתוכה הרבה מאוד אלמנטים המשדרים איכות. אנחנו מעוניינים לספק עבור כל לקוח את הטוב ביותר, ולכן מספקים ציוד להצעת נישואין מקצועי וברמה גבוהה. זה מתחיל בבחירה נכונה של השטח בו תתרחש ההפקה, וממשיך בפריסה מדויקת של שלל האלמנטים.

שטיח אדום מעניק יוקרה רבה המאפשרת לכל אחד לקבל בדיוק את מה שהוא זקוק לו. הרגשה של מלך ליום אחד תצליח לספק הרבה מאוד עניין, שהרי זו משאלת כל אדם.

מה אנחנו בעצם מספקים?

מלבד השטיח המשתרע עד לכ-20 מטרים של אורך, נציע נרות בתוך עששיות לבנות מושקעות. עלי כותרת ועציצים עם פרחים ישולבו בתפאורה וייצרו אווירה רומנטית. מזרקות זיקוקים יהוו את החלק הנוצץ של האירוע, ויעלו לגובה של 2.5 מטרים. שלט בהדפסה דיגיטלית על בד שמשונית עם הקדשה ותמונה, שולחן ועליו כיבוד קל, ערכת הגברה ועוד הפתעות שפשוט יהפכו את האירוע למרגש עד דמעות.

כמה זה יעלה לכם?

ציוד להצעת נישואין צריך להיות מיוחד ושונה מכל אירוע אחר. אנו מתחייבים על איכות גבוהה במיוחד, והקפדה על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. בהפקה מסוג זו, שהצבע הלבן שולט, הציוד חייב להיות בהתאם. בלונים לבנים ואדומים, שטיח אדום או לבן ושלט או כתובת אש שיכניסו את כולם לאווירה. התחייבות למחירים אטרקטיביים מובטחת, ואנו נדאג לכך בכל רגע נתון.

להזמנות ופרטים נוספים: 072-3385178

 

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן