כתובת אש להצעת נישואין. המשפט הזה בעצם משקף את הכל. עוד בימי הצופים העליזים נהגנו ליצור כתובת דומה מבדים ישנים, גזעי עצים וחוטי ברזל. הכתובת המשיכה ללוות אותנו גם בימי הצבא, בייחוד בתקופת הטירונות וסיומי מסלול. הצעת נישואין באמצעות כתובת אש, מעניקה אפשרות ייחודית, להיזכר בימי העבר.

ההרכבה נעשית באותו אופן בו הורגלנו בעבר, אך החומרים בהפקה כזו צריכים להיות איכותיים יותר. הדלקה טובה של הכתובת תזדקק לבדי יוטה טבעית, חומרי בערה נכונים, וכמובן ראש יצירתי שיודע לבצע עבודות ליפוף.

כתובת אש על חוף היםאז איך מתחילים?

אם אתה מעוניין לבצע את הכל בעצמך, עליך להשיג תחילה את החומרים מהם מרכיבים את כתובת האש. בד יוטה טבעית, חוטי ברזל דקים ועבים, רשת מגלוונת עליה תשב כתובת האש, ברזלי זווית ועגולים. לאחר שיש בנמצא את אלו, ניגש לשלב הבא.

אופן ההכנה

בד יוטה מגיע בגלילים, ולכן בתור התחלה נדרש לחתוך אותם לרצועות. פורסים את הבד על הרצפה ומניחים רצועות אחת על השנייה. השלב הבא מצריך עזרת אדם נוסף, ויחד מרימים את הבד ומלפפים את הרצועות בתנועת סיבוב לאותו כיוון. מהדקים באמצעות חוטי ברזל דקים בנקודות מרכזיות, ולאחר מכן גוזרים בגדלים שונים, בהתאם לאותיות המרכיבות את המשפט: "התנשאי לי?"

לאחר שביצענו את הפעולה בהצלחה, נעבור לשלב ההרכבה על רשת מגלוונת. מניחים את הרצועות על הרשת, ומהדקים באמצעות חוטי ברזל עבים, בהתאם לאותיות. חשוב מאוד לשמור על רווח בין אות לאות כדי למנוע סיכול של האותיות בזמן ההדלקה.

עכשיו נותר רק להקים את הברזלים בשטח הפעילות (מומלץ לקיים את האירוע על חוף הים). בעזרת פטיש או אלמניה (למי שיש) שותלים היטב את הברזלים על החוף, ובעזרת חוטי מתכת דקים מהדקים את הרשת המגלוונת ועליה הכתובת. סופגים בעזרת מטלית יבשה סולר ממיכל שהכנו מראש, ומעבירים על הכתובת עד שכולה מכוסה בשכבה של סולר. שימו לב להקפיד לא לשפוך יותר מדי סולר. עכשיו הכל מוכן להדלקה, אותה מבצעים באמצעות לפיד שניתן להכין מברזל עגול 1.8 מטר ובד יוטה בקצה.

נשמע לכם מורכב מדי? מתקשים להשיג את החומרים הנחוצים? תמיד תוכלו להזמין אצלנו את ההפקה המלאה.

לפרטים נוספים חייגו – 072-3341798

כתובת אש היא חלק מאותם פעולות שנהגנו לבצע בתור ילדים. תנועות נוער והמערכת הצבאית בונה לנו מסגרת חינוכית, שגם מלמדת אותנו דבר או שניים חיוניים. הכנת כתובת אש אינה מסובכת, אך מצריכה ידיים יצירתיות המסוגלות לייצר באיכות מקסימלית. אז מה נדרש מאיתנו שאנו פונים ליצור כתובת אש? החומר המרכזי עמו אנו משתמשים הוא בד יוטה טבעית, שצריך להיות פשוט הניתן להצתה מהירה. את הכתובת מכינים בעזרת ליפוף בד יוטה, וחיזוקו באמצעות חוטי ברזל דקים. את הכתובת עצמה תולים על רשת מגלוונת, שתהווה את סיפור המסגרת בכל הנוגע לנראות בשטח.

התוצאה צריכה להיות טובה ואיכותית מאוד, ששמה לנו כמטרה להיות החלק המרכזי בכל הצעת נישואין. ככל שתהיה ברורה יותר ותכיל כמות נכבדה של בד, כך יהיה ניתן לספק באמצעותה המון אושר לזוג צעיר המעוניין לעלות מדרגה בקשר האישי. מעל דפי הרשת תוכלו למצוא סרטוני הדרכה בנוגע להכנה של כתובת מקצועית, אך לא כל אחד יוכל למצוא את הרכיבים במחירים נוחים לשוק הפרטי.

להלן השלבים שיש לבצע בעת דרישה להכנת כתובת אש:

1. ריכוז חומרים: רשת מגלוונת, חוטי ברזל דקים ועבים, 3 או 4 ברזלי זווית, סולר להדלקה (כ-4 ליטר לכתובת) וראש יצירתי.

2. ליפוף בד יוטה טבעית ויצירת אותיות על פי הכיתוב: "התנשאי לי?".

3. חיזוק באמצעות חוטי ברזל דקים.

4. על רשת מגלוונת מניחים את האותיות ומהדקים באמצעות חוטי ברזל עבים.

5. בהגעה לשטח תוקעים את ברזלי הזווית באדמה, ועליהם מחברים את הכתובת.

6. מספיגים את האותיות בסולר ומדליקים כחמש דקות לפני האירוע.