מה הייתם אומרים אם לאחר בילוי במסעדה, תמתין הפקה יוצאת דופן. הייתם חתומים על תסריט כזה, שיכלול את כל הפתרונות שיעשו אותה מאושרת? אם תשובתכם היא חיובית, אז נעים מאוד אנחנו כאן לזוגות. הפקת הצעת נישואין מקורית זו המומחיות שלנו, לרבות הדרך להפתיע את האחת שלך. בעת קיום ארוחה במיקום שתבחר, על חוף הים, באחד מנמלי ערים, או בסמוך ליעד רומנטי, תתרחש ההתארגנות להפקה של חייכם.

%d7%94%d7%a6%d7%a2%d7%aa-%d7%a0%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aaאיך מתחילים?

כל תכנון מתחיל ברעיון מסוים אותו יש ליישם בשלב הסופי. אנו מעוניינים ליצור את כל הפלטפורמה בהתאם לתסריט מוגדר מראש, ומתחייבים לבצע אותה בשילוב הפקת כתובת אש להצעת נישואין. תחילת הדרך תבצע כאמור בשילוב רצונות בלעדיים, שיניבו לבסוף את התוצאה האיכותית. ארוחה במסעדה תהיה לרוב כלי משיכה ללא חשד, והיא תתוכנן יחד עם שותפי סוד שימתינו לרגע הגדול

מה יתרחש בשטח?

שטח הפעילות כולל ברובו את המסעדה בה שניכם תסעדו באופן רגיל לחלוטין. במטרה לא לגרום לה לחשדות, חשוב להתנהג כפי שבדרך כלל. אנו מעוניינים להקים את הפקת כתובת אש מחוץ למתחם בשטח חולי, ולכן חשוב למצוא מסעדה בסמוך לטיילת או על חוף צמוד. הפתעה מושלמת תתרחש בסיום הארוחה. בעת יציאה מהמקום תשאל אותה אם תוכל להתלוות אלייך לסיבוב קצר על החוף. לאחר צעידה קצרה תגיעו למתחם בו תמצאו שטיח אדום, נרות, זיקוקים ושלט אש עם אותיות המרכיבות את השאלה: "התנשאי לי?". בסיום ניתן יהיה להוסיף זיקוקי דינור להצעת נישואין וליהנות מחוויה כוללת ומרגשת. כלל שחשוב לזכור הוא שהצעה חייבת להיות מצולמת. צילום מהווה פתרון לזיכרון עתידי, ולכן ההמלצה היא לצלם מקצועית את המתרחש.