שלב הצעת הנישואין הוא הראשון מבין האירועים המשותפים, במסגרת הליך מיסוד הזוגיות. לאחר קבלת תשובה חיובית, מתחילים לתכנן את השלב הבא והוא מיסוד הזוגיות באירוע חתונה מרגש.

הדבר הראשון אותו נוהגים לבחור הוא אולם או גן, שיהווה את הבסיס לכל החלטה בנוגע לספקים.

לאחר חלק זה בהחלטה, עוברים לשלב הבא שהוא בחירת בעלי המקצוע.

מאפרת מקצועית

תלווה את הכלה ביום חגה ותעניק לה מראה מושלם של פנים ושיער. בחירה במאפרת מקצועית לרוב לא מתרחש בין רגע, ויש צורך לבחור באחת מקצועית שתעשה את העבודה על הצד הטוב. אצלנו בכאן לזוגות נפגיש אתכן עם מאפרת מובילה בשוק, שתתן לך את האפשרות לישון בשקט בדרך להפקה הגדולה של חייך.

להקות מובילות

להקות לחתונה מגיעות אליכם במגוון סגנונות, על מנת להתאים את האווירה לקהל החוגגים ובעלי השמחה. אם אתם מעוניינים באיכות ופחות בהשמעת מוזיקה מוקלטת, הרי שלהקה תהווה פתרון מושלם עבורכם. הפתרון מלווה אתכם כבר משלב קבלת הפנים ובמהלך הערב, שניתן להוסיף גם דיג'יי המגיע מטעם הלהקה או פרטי. אצלנו תמצאו להקות מגוונות, שיעשו לכם שמח עד לסיום הערב.

אטרקציות מובילות

רוב אירוע החתונה משלבים בתוכם אטרקציות. זה מתחיל במגנטים אותם המוזמנים שומרים למזכרת, ממשיך בעובדה בשדרת זיקוקים בחופה ובמופעי פירוטכניקה מגוונים, ובמהלך הערב מכונות בועות, עשן, שלג, בלונים מתפוצצים, רובוט לד, לייזרים, בובות הרקדה, בר נייד ועוד הפתעות המשדרגות לכם את האירוע.