מתחת למים בשילוב זיקוקים

מתחת למים בשילוב זיקוקים

הצעת נישואין מקורית היא מה שמחפשים על מנת להפתיע אותה בגדול. הצעת נישואין בצלילה מתרחשת בעיר הנופש אילת, וכוללת צלילת היכרות עם אפשרות מעניינת להציע לה להיות האחת. אנו מציעים לכם לשלב בין אטרקציות ובמקביל לבחור קישוט חדר במלון או כתובת אש להצעת נישואין שתעניק בנוסף לחוויה זו גם שילוב של הצעה בחוף הדקל, בו מתרחשת הצלילה עצמה. אם בחרתם לשלב תוכלו ליהנות מהפקה מקצועית, שתכלול שטיח אדום להצעת נישואין, נרות בתוך עששיות לבנות, שישה מזרקות זיקוקים להצעת נישואין ועוד שלל הפתעות מרגשות.

מתאים לכל מי שמעוניין להתנסות

רוב הזוגות אינם צוללנים ואפילו לא קרובים לכך. לכן מוצעת חוויה שתאפשר להם להיות "צוללנים ליום אחד". בזכות צוות מקצועי שמטרתו ללמד אודות תנועות, שיאפשרו שהייה של כרבע שעה עד חצי שעה מתחת למים. מדובר על קורס צלילה מזורז שניתן לטעום ממנו רבות על המתרחש מתחת למים. כל המזמין את האטרקציה מודע לפחדים של האחת שלו, ולכך שהאטרקציה לא מתאימה לכל אחד.

שילוב בין מספר אטרקציות

הפקה מקורית תהיה זו שתעצים את החוויה ביום המיוחד והחד פעמי. שילוב חוויית הצלילה עם כתובת אש או זיקוקים שתתרחש צמוד למקום, או לחילופין קישוט חדר באמצעות בלונים, שמתאים גם עבור רעיונות ליום נישואין. השילוב יעניק נפח גדול יותר להפקה, וכן אפשרות למצוי הרגע המאושר מכל קצוותיו.

צוות חכם למענכם

הצעת נישואין צריכה להיערך כהפתעה מוחלטת עבור בת הזוג, כך נהוג ומי אנחנו שנשבור את המסורת? על מנת לקיים את הרגע על הצד המקצועי ביותר, ניצור עמכם קשר בכל שעה בה תהיו זמינים. הפתעה היא חלק בלתי נפרד מההצעה עצמה ואנו לא נרצה שהיא תיפגע.

מוזמנים ליצור עימנו קשר במספר: 072-3385178 או לפנות דרך טופס צרו קשר.

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן