עיצוב חדרים ליום נישואין

עיצוב חדרים ליום נישואין

עיצוב הוא חלק ממה שאנחנו מעוניינים לקבל, כאשר ניגשים לבצע הפקה או פתרון לימי הולדת ואירועים מיוחדים. דרך טובה לעצב חלל ריק בבית, צימר, מלון, תהיה הקשבה למעצב והחלטה להעניק את הטוב ביותר עבור מי שקרוב אלינו.

הרגע החשוב בחייכם מתחיל כאן

עיצוב חדרים ליום נישואין ייערך כחלק מחיזוק מערכת זוגית. אנחנו מעוניינים ליצור חוויות מיוחדות, כחלק מהרצון להפתיע את החצי השני ולדאוג למחווה שלא תישכח לעולם.

בבית, בצימר, בחדר במלון תוכלו לקבל קישוט באמצעות בלונים לאירועים, שיבטיחו לצבוע את החלל בצבעים מרגשים, שיעלו את האווירה הרומנטית.

להיות שם בשביל האחר

אתם נשואים כבר מספר שנים, אך תמיד יש מקום לרגש ולהפתיע. שלט פרחים יכול להמתין עבורכם בכל מקום בו תבחרו, ולרגש כאילו זו הפעם הראשונה בה אתם יוצאים לחופשה.

אם אתם בעניין של הענקת פרחים, ניתן לספק כ-100 ורדים בצבעי אדום, ורוד ולבן, שיהפכו להיות מעין שטיח קסום ומיוחד, עליו ניתן להוסיף בלונים, או להשאיר כפי שהוא. היו פתוחים לרעיונות יצירתיים אותם ניצור עבורכם.

יש לנו סיבה לרגש אתכם

כאן לזוגות הנה חלוצה בתחום הצעות נישואין בישראל. ניסיוננו הרב בהפקת אירועים קטנים, הפך אותנו עם השנים למובילת דרך, עם אפשרות להגיע למקומות שאינם קלים להגעה ותפעול. המלצות על צימרים  אותם ניתן לעצב, והגעה לזה אותו הזמנתם במיוחד, יבטיח כי את אותו יום אף אחד לא ישכח.

רוצים לרגש את החצי השני ולתכנן את יום הנישואין? אל תהססו תתקשרו: 072-3385178

 

תגובות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן